Używając stery serii OMEGA masz pewność że będą się one kręcić przez dłuższy czas zupełnie nie przysparzając nam kłopotów. Zostały one wszechstronnie przetestowane, dlatego z czystym sumieniem możemy je zakwalifikować do klasy premium.
Cechy:
Typ: Zintegrowane
Rozmiar: 1-1/8” – 1-1/4
Head Tube ID: 42 mm taper 47 mm
SHIS Code: IS42 / 28.6 | IS47 /33
Łożyska: Premium
Waga: 90 gram
Stery zintegrowane serii OMEGA-A to sprawdzony od lat produkt. Dzięki świetnej jakości łożyskom, bardzo dobrze uszczelnionej lekkiej obudowie , trwałym bieżniom z twardego stopu 7075 nie sprawiają żadnych problemów nawet w najtrudniejszych warunkach. Dzięki sterom serii OMEGA-A nie spotka Cię żadna przykra niespodzianka z daleka od domu ;-)
Ale i ten produkt przeszedł ostatnimi czasy pewne modyfikacje. Nasze rowery się zmieniają. Coraz częściej widelce maja delikatne rury sterowe wykonane z kompozytów. Bardo łatwo je uszkodzić. TOKEN zmodyfikował swoje stery tak, aby były przyjazne dla tak delikatnych materiałów jak włókno węglowe.
Seria OMEGA-A zwiększyła się o nowe stery OMEGA-A81. Prezentując je w skrócie opiszę rozwiązania "carbon friendly" :-).
O co chodzi z tym "carbon friendly" ? Zdecydowana większość sterów dostępnych na rynku przekładki ma wykonane z twardej stali. Pierścienie kompresyjne również są wykonane z jednolitego materiału ściśle przylegającego do rury sterowej. O ile przy aluminiowych rurach nie ma to większego znaczenia to przy delikatnych kompozytowych konstrukcjach często jest zbyt brutalnym rozwiązaniem. Okazuje się, że twarda stal często kroi jak nóż naszą delikatną rurkę i zdarza się czasem do jej znacznego osłabienia co niekoniecznie wpływa na nasze bezpieczeństwo. Przyjrzyjcie się przy okazji swoim widelcom czy nie macie widocznych na nich nacięć.
Stery TOKEN zostały zmodyfikowane w ten sposób, aby elementy jakie wchodzą w ich skład w żaden sposób nie powodowały uszkodzeń rury sterowej. Możecie bez obaw montować w nich nawet najdelikatniejsze konstrukcje.
Micro Spacers Najczęściej stery są wyposażona w przekładki wykonane z ostrej stali. Nie jest to dobry pomysł w przypadku rury sterowej wykonanej w włókna węglowego. Od jakiegoś czasu w sterach Token znajdziecie opatentowane przekładki Micro o gramaturze 0,1 g / szt. I grubości 0,25 mm, wykonane z PET (powszechnie znanego jako poliester). Są kompatybilne z większością smarów i płynów używanych w rowerze. Macie pewność, że element dystansowy nie werżnie się w rurę sterową. Micro Spacer, jest jednocześnie lekki i bezpieczny.
Pierścienie Pierścień kompresyjny, bieżnia posiadają wyciętą małą szczelinę. Jest to rozwiązanie elastyczne, lekko ściska, idealnie się formuje, eliminuje luz między rurą sterową a łożyskiem.
Łożyska Stery serii OMEGA-A posiadają doskonałej jakości łożyska Premium. Gwarantują one płynna pracę, bardzo niskie opory i niezawodność w każdych warunkach.
UWAGA: TOKEN posiada również równoległą serie sterów OMEGA-M. Są one dużo tańsze i różnią się tylko zastosowanymi łożyskami. Są niższej jakości. Jest też seria OMEGA-C. To stery posiadające łożyska ceramiczne najwyższej jakości TBT.
Uszczelnienie O uszczelnieniu można śmiało powiedzieć ze jest bardzo dobre. :-). Górny dekielek ma dwie uszczelki. Jedna chroniąca od dołu. Znakomicie maskuje szczelinę nad łożyskiem. Druga. Znajduje się w miejscu uszczelniającym rurę sterową. Prawidłowo zamontowane stery są idealnie chronione. Pozwala to na długą bezawaryjną pracę w każdych warunkach.
Top Cup Bardzo ładny, świetnie wykonany dekielek zaopatrzony w śrubę ze stali nierdzewnej. Polecamy w tym celu również inne nasze produkty tego typu pozwalające zmienić wizulalnie nasz kokpit lub tez obniżyć jego masę
"Firma TOKEN jest producentem bardzo wysokiej jakości produktów za rozsądną cenę. Jesteśmy pewni iż komponenty TOKEN’a spełniają wymagania najbardziej wymagających klientów. Ich jakość i trwałość stawia firmę TOKEN wśród najlepszych producentów komponentów rowerowych na światowym rynku."
Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.
Nowoczesne prowadzenie działalności gospodarczej to mobilność i wykorzystanie wszelkich dostępnych środków transportu. Coraz częściej przedsiębiorcy sięgają po alternatywne rozwiązania i rower staje się najczęstszym wyborem. Z jednej strony to niższe kosz
Każda firma może potraktować zakup roweru - tak elektrycznego jak klasycznego - jako koszt uzyskania przychodu. Innymi słowy rower można odliczyć od podatku i uzyskać zwrot VATu naliczonego. Żadne przepisy nie regulują tutaj jakichkolwiek ograniczeń. Nale
Wydatki związane z eksploatacją roweru w firmie takie jak zakup akcesoriów czy serwis także będą stanowiły koszt prowadzenia działalności gospodarczej.
Szczegóły rozwiązań podatkowych znajdują się TUTAJ
Każdy dostępny w naszej ofercie rower jest możliwy do zakupienia na fakturę VAT.
Twoja opinia pojawi się po akceptacji administratora.
Wystąpił problem podczas dodawania opini.
Nazwa autora musi składać się z conajmniej 4 znaków.
Nie wybrano oceny produktu.
Zbyt krótka reść opinii.
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko cena ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Dziękujemy. Na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja jak tylko dostępność ulegnie zmianie.
Wystąpił problem podczas wysyłania.
Należy wybrać wariant produktu, który chcą Państwo obserwować.
Nieprawidłowy adres email
Administrator został poinformowany o Twojej propozycji