533 403 405
Sklep Internetowy:605 515 185, 34 307-04-56
Sklep stacjonarny531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Wózek przerzutki rowerowej Token Shuriken TK1729S-TBT-BK Shimano Dura-Ace / Ultegra
Cena: 1 290,00 PLN PLN
Kupując na firmę odliczysz VAT
Cena netto: 1 048,78 PLN
Kod produktu: 80852
Transport gratis carrier
dodaj do koszyka zapytaj o dostępność
Czas realizacji: 3-6 dni
Sprawdź system ratalny

Wózek przerzutki rowerowej Token Shuriken TK1729S-TBT-BK Shimano Dura-Ace / Ultegra

Ceramiczne łożyska, karbonowy wózek, odpowiednio duże kółeczka, minimalne opory, ponadprzeciętny wygląd, najwyższa jakość, technologia godna dzisiejszych czasów - SHURIKEN - produkt TOKENA, który okazuje się strzałem w dziesiątkę na rynku modnych ostatnio modyfikacji przerzutek wśród szosowców. Mocna konkurencja dla innych producentów produkujących tego typu wysokiej jakości wózki do przerzutek. Niczym nie odbiega od znacznie droższych produktów. Zapewnia trwałość, rewelacyjna pracę, robiący wrażenie wygląd.

Dane techniczne:

  • Waga: 69,5g
  • Materiał: Carbon/Stal/Aluminium
  • Ilość zębów: 12T górne / 19T dolne
  • Łożyska: TBT (Ceramiczne)
  • Pojemność układu napędowego: 16T (tarcza) + 23T (kaseta)
  • Kompatybilne przerzutki:
    - R9170 Di2
    - R9150 Di2
    - R8070 Di2
    - R8050 Di2
    - R9120
    - R9100
    - R8020
    - R8000

Wózek z dużymi kołami przerzutki Shuriken został zaprojektowany tak, aby był najlepszy z najlepszych . Głównym celem projektu było zwiększenie wydajności układu napędowego. Większe koła zmniejszają tarcie napędu, nie tylko dlatego, że obracają się z mniejszą prędkością obrotową, ale także zmniejszają kąt pracy łańcucha. Łożyska TBT wewnątrz kółek są wypełnione specjalnie opracowanym lekkim smarem, aby utrzymać niski opór od samego początku.

Szkielet wózka wykonany jest z włókna węglowego i utwardzanej stali.  Stal nierdzewna jest bardzo twarda i tworzy lekki i mocny fundament dla systemu.

Koła przerzutki są wykonane z twardego stopu aluminium i pokryte powłoką PVD (phisical vapour deposition), zapewniającą długotrwałe niskie tarcie i fajną estetykę. Specjalnie dobrany profil zębów zapewnia pewną zmianę biegów i super płynną pracę.

Dzięki temu rozwiązaniu niesamowicie zwiększymy wydajność naszego dotychczasowego napędu.    Modernizacja przerzutki za pomocą Shuriken’a może zwiększyć pojemność napędu, jeśli nasza przerzutka ma oryginalnie krótki wózek.


Co zyskujemy dzięki dużym kółkom przerzutki?
Shuriken poprawia wydajność układu napędowego niezależnie od prędkości, mocy oraz warunków jazdy

Jakie są główne zalety systemu Shuriken TOKEN’a
System Shuriken został zaprojektowany dla maksymalnej wydajności bez żadnych kompromisów.
- Specjalnie opracowane, wypełnione smarem ceramiczne łożyska TBT zapewniają wytrzymałość i niskie tarcie.
- Specjalny profil zębów umożliwia szybkie przesuwanie górnego kółka i wyjątkowo gładką pracę dolnego kółka
- Pokryte materiałem PVD dzięki temu zapewnioną mamy niskie tarcie oraz efektowny wygląd.
- Otwory do mocowania sprężyn z trzema bolcami dla szerokiego zakresu regulacji naciągu klatek / łańcuchów.

Czy montaż Shuriken’a jest łatwy? A jeśli tak, to w jaki sposób?
System kół pasowych Shuriken może być zainstalowany przez każdego doświadczonego mechanika. Potrzebne narzędzie to dobrej jakości torx T15


Czy muszę zmienić łańcuch po zamontowaniu systemu Shuriken
Mimo że Shuriken potrzebuje średnio dwóch dodatkowych ogniw, zalecamy zachowanie oryginalnej długości łańcucha. Po zainstalowaniu koła pasowego należy starannie wypróbować wszystkie biegi i sprawdzić, czy jest potrzebne, aby dodać dodatkowe ogniwa łańcucha lub użyć zupełnie nowy łańcuch.

Dlaczego TOKEN używa koła pasowego 12T + 19T?  A Nie 16T + 16T jak większość innych marek? Lub 13T + 19T?
Wszyscy wiemy, że większy krążek ma mniejszy opór, ponieważ obraca się wolniej. Jednak górne kółko ma swój limit. Jeśli jest znacznie większa niż orginale, regulacja śruby B staje się trudna, ponieważ ząb kółka dotyka największego zęba (zębatki) i pogarsza wydajność zmiany biegów, a nawet może ostatecznie doprowadzić do uszkodzenia układu napędowego. Nasze badania i rozwój pokazują, że 12T to najlepsza równowaga na górze wózka, a dolna 19T jest idealna dla wydajności i lekkości.

Większość kółek przerzutki wykonanych ze stopu jest hałaśliwa. Jak TOKEN rozwiązał ten problem?
Hałas łańcucha pochodzi zwykle z dolnego kólka, ponieważ łańcuch wchodzi w niego pod różnym kątem. Koło dolne 19T Shuriken zostało zaprojektowane z myślą o super płynnej pracy i jest tak ciche jak plastikowe.

Czy wymiana wózka ma wpływ na zmianę przełożeń?
Nie. Przy niewielkiej regulacji, system Shuriken przesuwa się perfekcyjnie za każdym razem.

Jak powinno się dbać o Shuriken’a?
Zalecamy co 2000 km rozmontować kółka, otworzyć uszczelkę i smarować łożyska co 2000 km. Interwał konserwacji powinien być krótszy, gdy często jeździmy w deszczu lub w błotnistym stanie.

93512.png
"Firma TOKEN jest producentem bardzo wysokiej jakości produktów za rozsądną cenę. Jesteśmy pewni iż komponenty TOKEN’a  spełniają wymagania najbardziej wymagających klientów. Ich jakość i trwałość stawia firmę TOKEN wśród najlepszych producentów komponentów rowerowych na światowym rynku."



Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

120839.png


Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
Santander Polska S.A
35 1090 1795 0000 0001 5721 9406