533 403 405
Sklep Internetowy:605 515 185, 34 307-04-56
Sklep stacjonarny531 551 140
Serwis:733 321 109
sklep@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Siodełko rowerowe Selle Italia X-LR Kit Carbonio Superflow L unisex
Cena: 1 249,90 PLN 1 012,42 PLN PLN
Najniższa cena z 30 dni: 1 012,42 PLN
Kupując na firmę odliczysz VAT
Cena netto: 823,11 PLN
Kod produktu: 59230
Transport gratis carrier
dodaj do koszyka zapytaj o dostępność
Czas realizacji: 3-6 dni
Sprawdź system ratalny
Promocja

Siodełko rowerowe Selle Italia X-LR Kit Carbonio Superflow L unisex

X-LR Offroadowy wszechświat Selle Italia nosi nazwę X-LR. Siodło zaprojektowane i zbudowane na obraz i podobieństwo miłośników „brudnych” dyscyplin. Dzięki swojej „agresywnej” konstrukcji i wzmocnionej wyściółce X-LR doskonale wspiera rowerzystę w najbardziej ekstremalnych dyscyplinach tego sportu. Dzięki specjalnie zbudowanej konstrukcji z końcówką nosa skierowaną w dół, została fachowo zaprojektowana, aby zapewnić dobrą pozycję siodełka niezależnie od pozycji pedałowania. To sprawia, że jest to najlepszy wybór do jazdy na rowerze górskim. Ma 4% redukcję długości i szerokości w porównaniu do tradycyjnego siodełka, co zapewnia wyjątkową swobodę ruchu - co ma ogromne znaczenie podczas przygód w terenie. Sprytne połączenie najwyższej klasy materiałów oznacza, że jest bardzo odporne na uderzenia, wstrząsy i wibracje spowodowane uderzeniami w nawierzchnię. Wykorzystanie najnowocześniejszego know-how, takiego jak ekskluzywna technologia Air-Cross, oznacza, że siodełko dobrze przetrwa próbę czasu. Przełomowe i charyzmatyczne: żywiołowa pasja, która zawiera cały uwodzicielski duch świata samochodów sportowych, przekształcona w gibkie siodło, które poradzi sobie ze wszystkimi wyzwaniami terenowymi.


  • idmatch: L3
  • Waga: 138g
  • Pokrycie: Fibra-Tek
  • Wymiary: 266mm x 145mm
  • Pręty siodła: Carbo Keramic 7x9mm
  • Przeznaczenie: MTB

Technologie:

DOUBLE DENSITY
Podwójna wyściółka o zmiennej gęstości zapewnia wygodę siedzenia w każdych warunkach.

CARBO KERAMIC 7mm x 9mm

  • trójwymiarowo plecione włókno wewnątrz prętów
  • optymalna kombinacja najlepszego połączenia włókien
  • pręty karbonowe pokryte powłoką ceramiczną w celu ochrony w miejscu zacisku
  • możliwie najniższa waga przy jednoczesnej maksymalnej wytrzymałości
  • niska waga 29g
  • limit wagi rowerzysty 100kg

FIBRA-TEK
Techniczny materiał z mikrofibry, który jest mocny i wytrzymały przy jednoczesnej bardzo niskiej wadze.

REINFORCED EDGES
Wzmocnione krawędzie służą do ochrony boków siodełka przed uderzeniami.

SHOCK ABSORBER TECHNOLOGY
Zastosowanie elastomeru Shock Absorber pomiędzy skorupą a prętami siodła zapewnia system tłumienia, który pochłania i eliminuje wszelkie wstrząsy i wibracje drogowe.

SUPERFLOW CHANNEL
Nowa technologia SuperFlow (specjalnie powiększone anatomiczne wycięcie) umożliwia ludziom o różnych rozmiarach, aby zawsze znaleźli idealną i niezwykle wygodną pozycję do odpoczynku na siodle. Ponadto, nowy Superflow drastycznie redukuje wszystkie fizyczne ograniczenia spowodowane długotrwałym naciskiem na miednicę, które dotyka wielu rowerzystów, zwłaszcza podczas jazdy na długich dystansach.

Co to jest ID Match?
Napisany do tego celu przez informatyków Selle Italia specjalny program komputerowy, pozwala na dopasowanie odpowiedniego modelu siodła do indywidualnych potrzeb kolarza. Pomysł Włochów wyróżniać ma zastosowanie tzw. pomiaru kilkufazowego, do którego wymagane będzie wprowadzenie odpowiednich danych jak: wiek, płeć, waga, wzrost, dystans pokonywany w sezonie, kąt kręgosłupa (pozycja na rowerze), rozstaw kości miednicowej, obwód ud itp. do wspomnianego programu komputerowego. Z myślą o zastosowaniu idMatch powstał nowy model Flite, który wraz z systemem był testowany w najlepszych włoskich i szwajcarskich sklepach oraz przez światową czołówkę kolarstwa.

Szczegóły: Wszyscy wiemy jak trudno jest sobie do pasować odpowiednie siodełko. I nie chodzi tu o podstawowy wyznacznik komfortu jakim jest miękkość siodełka, tylko chyba najważniejszy parametr jakim jest szerokość siodełka. Wąskie czy szerokie? Pytanie jest istotne, za wąskie siodło spowoduje że będziemy mieli poczucie że siedzimy na tzw. „miękkich” częściach ciała. Za szerokie spowoduje poczucia siedzenia na „kanapie” i duże prawdopodobieństwo obcierania udami o krawędzie.

Producenci siodeł wyszli nam naprzeciw podsadzając nam żelowe poduszki które mają zlokalizować guzy kulszowe lub próbując określić pozycję guzów kulszowych poprzez naszą sprężystość. Te wszystkie metody są w miarę skuteczne ale opierają się na jednym parametrze, nie są to metody do końca dokładne. Selle Italia z systemem IDMatch postanowiła podejść do tematu bardziej kompleksowo i nie opierać sytemu pomiaru tylko na jednym parametrze a na trzech, co daje bardziej dokładne wyniki. Podstawą są wyniki trzech pomiarów i system IDMatch na stronie internetowej.

Mierzy się następująco: szerokość między krętarzami (jest to odległość mierzona po zewnętrznej części kości udowych), obwód uda i pozycja miednicy. Na podstawie pomiaru szerokości między krętarzami którą uzyskujemy za pomocą specjalistycznej miarki uzyskujemy szerokość między guzami kulszowymi, czyli parametr określający szerokość siodełka. Drugim parametrem który jest mierzony jest obwód uda, jest to istotne szczególnie dla osób które wąsko prowadzą kolana podczas jazdy i obcierają udami o siodełko. Trzecim i ostatnim jest mierzenie pozycji miednicy przy skłonie do przodu, pozwala to kreślić czy potrzebne jest siodełko z dziurą bądź bez. Wyniki powyższych pomiarów są wpisywane na stronę IDMatch gdzie po dokonaniu przeliczeń system sugeruje odpowiednie dla nas siodełko. Siodełka są podzielone na kategorie S1,S2, S3 i L1, L2, L3. Siodełka z kategorii S to siodełka wąskie, kategoria L to siodełka szerokie, cyfra po literze oznacza czy siodełko powinno być z dziurą i z jak dużą.

Od 2013r. wszystkie siodła Selle Italia będą sprzedawane z oznaczeniem do której kategorii przynależą. System przy podaniu końcowego wyniku proponuje siodła z tej samej kategorii ale w różnym przedziale cenowym, czyli na każdy budżet. Cały pomiar trwa ok. 1min i może być bez problemu wykonany warunkach sklepowych.

83709.png

Wielka przygoda Selle Italia rozpoczęła się na obrzeżach Mediolanu we wsi Corsico w 1897 roku.
Selle Italia została pierwotnie założona jako siodełko do codziennych rowerów używanych do transportu.
Tak jak żaden kolarz mistrzowski nie może wygrać bez kolegów z drużyny, Selle Italia nie może zrobić najlepszych siodeł na świecie bez czerpania z naszej długiej tradycji i bogatego doświadczenia, które zawsze prowadziło do ponadczasowych siodeł.



Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

120839.png


Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
Santander Polska S.A
35 1090 1795 0000 0001 5721 9406