34 361 16 71
Sklep Internetowy:34 361 16 71, 605 515 185
Sklep Stacjonarny Scott i Kross:531 551 140
Serwis:34 367 10 20
info@erowery.pl
ul. Sobieskiego 5, 42-217 Częstochowa
Menu
Kategorie
Autoryzowany Dealer

Gotowy do sezonu?

Porady Mechaniczne KROSS

Jak złożyć rower

Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa

 

ING 93 1050 1142 1000 0090 7744 3415

Wewnątrz ekspertyz Carbon SCOTT.


24739.jpg

Carbon jest stosowany przez ponad dekadę ram rowerowych. Co właściwie sprawia, że ​​różnica w zakresie inżynierii węgla? Dowiedz się więcej o procesie, który złożył SCOTT prekursorem w rozwoju "czarnego złota".

Scott był
jednym z pierwszych producentów do korzystania z włókna węglowego obszernie w swoich ramach rowerowych. Od tego czasu dążył do poprawy technologii węgla, zawsze dążąc do lżejszych, bardziej wytrzymałych i trwalszych produktów. Mając to na uwadze, SCOTT jest pionierem w rozwoju procesu emisji w odniesieniu do praktyki produkcyjnej, które są dokładne, powtarzalne, a zminimalizować ilość odpadów. Inżynierowie SCOTT nadal współpracują z niezależnymi laboratoriami badawczymi i uczelniami technicznymi, nie tylko w celu utrzymania standardów Scotta sztywnych ramach produkcji węgla, ale także w celu wspierania nowych inwestycji i przejść swoją wiedzę węgla.


Zachęcamy, aby uzyskać wewnętrzne spojrzenie na proces rozwoju, i dowiedzieć się, w jaki sposób rozwijają się światy najbardziej obfite w wyścigowe gotowe ramy. Dowiedz się więcej na naszej nowej mikrowitrynie z naszego filmu:


www.carbonexperts.scott-sports.com/pl/index.html


24740.jpg


Od czystego włókna ...

24741.jpg

Carbon nie jest Carbon. Chociaż nie jest znany z włókna HMF używamy wyższego wykonywania HMX błonnika dla wszystkich klatek high-end. HMX jest 20 procent sztywniejsze niż HMF. Ten wyjątkowy materiał pozwala inżynierom SCOTT stworzyć niezwykle lekkie rowery z doskonałymi właściwościwościami jezdnymi.


... przygotowanie warstw ...

24742.jpg

Istnieje ponad 200 gotowych kawałków różnej wielkości, które są niezbędne do budowy jednej ramę roweru. Precyzja w ciągu tych wielu powtórzeń jest kluczem do sukcesu. Bez przygotowania ekspertów struktura nie jest w 100% zarządzana odpowiednią jakością .


IMP - Przygotowanie...

24743.jpg

IMP lub Integrated Molding Process jest to proces opracowany przez inżynierów firmy SCOTT, który pozwala na wiele rur do utworzonych w jednym kroku podczas zarządzania warstwy . Gdy włókno węglowe jest w pełni zoptymalizowane, a następnie można go stosować w wyniku lżejszej konstrukcji.

Obróbka i strojenie ...Zintegrowany proces formowania jest wynikiem naszego 20 letniego zaangażowania włókien węglowych, jako materiału ramki. Aby zebrać dokładny produkt końcowy, obszary kadru z krytycznych tolerancji są dostrojone tak, że rama jest zakończona dobrze bez żadnych kompromisów.

Intensywne badania...

24744.jpg

Ramki są poddane rygorystycznym testom w trakcie których oceniana jest ich jakość. Zmęczenie badania przeprowadza się w celu ustalenia długoterminowej trwałości gotowego produktu. Linie bazowe ramy muszą przetrwać ponad 200x kwota człowiek może wyrządzić od struktury.

...do jazdy gotowe ramy.

24745.jpg

Każda wielka postać zasługuje na kolory i wzory. W celu osiągnięcia bogatego wyglądu rowerów SCOTT wybieramy lakiery o wysokiej jakości i wyboru powołania wzorów nadaje produktowi więcej odwołania. Każda naklejka jest zainstalowana ręcznie i trwały lakier bezbarwny stosowany jest w celu ochrony lakieru.

24746.jpg



Dane do przelewów

KM-Sport Krzysztof Mermer
ul. Sobieskiego 5
42-200 Częstochowa
ING
93 1050 1142 1000 0090 7744 3415